liamlogo

המשחקים שלנו

משחקי ליאם מתרגמת ומנגישה מגוון משחקים נבחרים מהטופ העולמי.
המגוון הרחב שלנו מתאים לשחקנים ותיקים, מתחילים ומשפחות.

המרוץ ליהלום

המירוץ ליהלום הוא משחק מזל טקטי זריז וכיפי שבו תצאו למסעות לעומק מכרות או שבילים בג'ונגל שבהם תוכלו למצוא אבנים יקרות ואוצרות עתיקים, אך גם סכנות נוראיות. בכל שלב תוכלו לברוח חזרה למחנה ולשמור על האוצר שאספתם.
האם תברחו בזמן? האם תשארו יותר מדי? או אולי תברחו מוקדם ותצטרכו לצפות בחבריכם גורפים עוד ועוד אבנים יקרות? רק הקלפים יגלו!
3 - 8 שחקנים, גילאי 8+, 30 דקות משחק.

מובילים בגלקסיה

מובילים בגלקסיה, הוא משחק אסטרטגיה טקטי מהיר וכיפי שמתאים לכל המשפחה. במשחק כל שחקן יגלם קפטן של ספינת חלל- שמוביל סחורות חשובות בין כוכבים, ועל הדרך ייתקל ביחד עם שאר חבריו הקפטנים – בשדות מטאורים, ספינות נטושות, כוכבי לכת עם סחורות נדירות וקרבות חלל אפיים.
 
כל משחק מתחלק לשני שלבים- כאשר בשלב הראשון, כל הקפטנים בו זמנית – מחפשים את החלקים הטובים ביותר כדי לבנות את ספינת החלל שלהם- המנועים החזקים ביותר, הלייזרים המדוייקים ביותר, מקורות אנרגיה להפעיל את הספינה ומתחמי מגורים בשביל חברי צוות רבים.
 
ואז, בשלב השני – כל הקפטנים עוברים מסלול דרכו הם צריכים לעבור כדי להוביל את הסחורות שהם קיבלו – אל עבר היעד. בכל משחק המסלול יהיה שונה, ובין אם הוא קשה יותר או קל יותר מבדרך כלל- כל השחקנים יעברו את אותו המסלול – כאשר הקפטן המוביל- בדרך כלל יתמודד ראשון מול הסכנות (ויקבל גישה מהירה יותר לאוצרות על הדרך).
2 - 4 שחקנים, גילאי 8+, 30 דקות משחק.

שם קוד

שם קוד הוא משחק מילים קבוצתי עטור פרסים, בו שתי קבוצות יתחרו כדי להיות הראשונים למצוא כל המילים שלהם. המשחק מתנהל עם 25 קלפי מילים שחשופים לכולם, ולכל קבוצה יש "רב מרגלים". רב המרגלים יודע מהן המילים ששייכות לקבוצה שלו, מהן המילים ששייכות לקבוצה היריבה ומהי המילה השחורה – המתנקש שמי שיבחר בו יפסיד אוטומטית. 

 

בכל תור רב המרגלים יתן לקבוצה שלו רמז במטרה להוביל את חברי הקבוצה לקלפים הנכונים, וינסה לאגד כמה שיותר מילים אל תוך רמז אחד. למשל, המילה "קשת" יכולה להוביל את השחקנים למילה "צבעים", גם למילה "גשם", ואפילו למילה "חץ"! לכן לכל רמז יצטרף מספר, למשל "קשת, 3". האם חברי הקבוצה יצליחו להבין למה התכוונתם? האם תצליחו להיזהר מספיק, ולא להוליך את המרגלים ישר אל המתנקש?

2+ שחקנים, גילאי 10+, 15 דקות משחק.

שם קוד: תמונות

בגרסת התמונות למשחק המצליח, שתי קבוצות מתחרות על היכולת שלהם לתקשר ולהעביר רמזים ביעילות, הפעם באמצעות תמונות! המשחק מתנהל עם 25 קלפי ציורים שחשופים לכולם, ולכל קבוצה יש "רב מרגלים". רב המרגלים יודע מהם הציורים ששייכים לקבוצה שלו, מהם הציורים ששייכים לקבוצה היריבה ומהו הציור השחור – המתנקש שמי שיבחר בו יפסיד אוטומטית. 

 

בכל תור רב המרגלים יתן לקבוצה שלו רמז במטרה להוביל את חברי הקבוצה לקלפים הנכונים, וינסה לאגד כמה שיותר מילים אל תוך רמז אחד. האם אתם יכולים למצוא את הקשרים בין הקלפים ולפעול במהירות?

 

2+ שחקנים, גילאי 10+, 15 דקות משחק.

שם קוד: דיסני

שם קוד: דיסני מתבסס על הנוסחה המצליחה של שם קוד, ומעביר אותה לעולם המופלא של סרטי דיסני. הפעם, במקום קלפי מילים, הקלפים שבמרכז בשולחן יציגו ציורים מהסרטים האהובים, ושתי קבוצות יתחרו על יכולתן לאסוף את כל הקלפים שלהן באמצעות רמזים. המשחק מתנהל עם 25 קלפי ציורים שחשופים לכולם, ולכל קבוצה יש "רב מרגלים". רב המרגלים יודע מהם הציורים ששייכים לקבוצה שלו, מהם הציורים ששייכים לקבוצה היריבה ומהו הציור השחור – המתנקש שמי שיבחר בו יפסיד אוטומטית. 

 

בכל תור רב המרגלים יתן לקבוצה שלו רמז במטרה להוביל את חברי הקבוצה לקלפים הנכונים, וינסה לאגד כמה שיותר מילים אל תוך רמז אחד. זאת גרסה למשחק האהוב שמתאימה למשפחות ולמעריצי דיסני – צעירים ובוגרים כאחד.

2+ שחקנים, גילאי 8+, 15 דקות משחק.

שם קוד: דואט

שם קוד: דואט הוא הגרסה השיתופית למשחק המצליח שם קוד. במקום שתי קבוצות שמתחרות זו בזו, בדואט 2 או יותר שחקנים משחקים כקבוצה אחת עם מטרה משותפת: למצוא את כל המילים הנכונות מתוך אלו שעל הלוח לפני שנגמר הזמן. בכל פעם, שחקן אחר יהיה זה שנותן רמז ומנסה לכוון את שאר השחקנים למילים הירוקות. 

 

בנוסף, על אותו השחקן להיזהר כדי שלא יבחרו את המילה השחורה, שמביאה להפסד אוטומטי. כדי להצליח במשחק הרמזים צריכים לאגד כמה מילים יחד. למשל, המילה "קשת" יכולה להוביל את השחקנים למילה "צבעים", וגם למילה "גשם", ואפילו למילה "חץ"! באמצעות תקשורת טובה השחקנים יצליחו במשימת הריגול!

2+ שחקנים, גילאי 11+, 15 דקות משחק.

דרך העידנים

דרך העידנים הוא משחק אסטרטגיה עמוק שנותן לשחקנים לכתוב מחדש את סיפורה של האנושות, וההתפתחות הטכנולוגית, התרבותית והחברתית שהיא עברה במרוצת השנים. כל שחקן עומד בראשה של ציוויליזציה, ומטרתו היא לבנות את הציוויליזציה המתקדמת ביותר מבין כל השחקנים, מהפירמידות עד למסע בחלל. 

 

את זה הוא יעשה באמצעות מגוון גדול של קלפים והתפתחויות, כשכל קלף פותח דלת לכיוונים חדשים ומעניינים. באילו דרכים הציוויליזציה שלכם תתפתח? רק אתם יכולים להחליט!

2 - 4 שחקנים, גילאי 14+, 120+ דקות משחק.

חורבותיה של ארנאק

נעלו את נעלי הטיולים שלכם וחבשו כובעים, כי במשחק "חורובתיה של ארנאק" אנחנו כולנו ארכיאולוגים סקרנים שמגלים שרידים של צוויליזציה אבודה! ארנאק מלאה באוצרות, סודות וגם מפלצות, ורק הארכיאולוגים הטובים ביותר יצליחו במשימה! במשחק השחקנים ישתמשו בשני החוקרים שלהם ובחפיסת הקלפים שלהם כדי לבצע מגוון פעולות על האי: הם יחקרו ויכתבו את תוצאות המחקר, יצאו בחיפוש אחר אתרים חדשים ואפילו יתחברו עם המפלצות העתיקות ששוכנות בחורבות. הם יוכלו גם לקנות קלפים חדשים וחזקים, שיצטרפו לחפיסה שלהם ויתנו להם כלים חשובים להצלחה במסע. בכל תור נוכל לשחק קלף, לקנות קלף, לשלוח חוקר, להתחבר למפלצת או לקדם את המחקר. 

 

מסיבוב לסיבוב המשלחת שלנו תעשה יותר חזקה ותוכל לגלות יותר דברים. אילו אוצרות נסתרים, חפצים קסומים ומפלצות מרהיבות תגלו בחורבות?

1 - 4 שחקנים, גילאי 10+, 60-90 דקות משחק.

נצמדים לכביש

נצמדים לכביש הוא משחק מירוצים והימורים על התוצאות שבו תשלטו במכוניות בשווי מיליוני דולרים ותנסו לעשות כל מה שתוכלו כדי להגיע ראשונים לקו הסיום, ובמקביל תהמרו בסתר על זהות המנצחים.

 

בעולם המרוצים המהיר, כל החלטה יכולה להיות ההבדל בין ניצחון לתבוסה.

 

המכונית של מי תגיע ראשונה לקו הסיום? ומי יסיים את המרוץ עם הכי הרבה כסף, ויגרוף את הניצחון?

2-6 שחקנים, גילאי 10+, 20-40 דקות משחק.

קוסם, נייר ומספריים

קוסם, נייר ומספריים הוא טוויסט ייחודי ומלא באקשן על המשחק המוכר "אבן נייר ומספריים". במשחק אנחנו חבורת קוסמים שהביסה דרקון, ועכשיו אנחנו נלחמים על השלל הנוצץ שנשאר. זהו משחק קלפים שבו השחקנים ישתמשו בתנועות הידיים שלהם כדי להטיל קסמים. בדומה לאבן נייר ומספריים, בכל סיבוב השחקנים יביטו על הקסמים הזמינים שמופיעים על השולחן, יבחרו את הקסם שהם רוצים להטיל, ואז יגידו יחד "קוסם, נייר ומספריים" וישלפו את ידם בו זמנית כדי להטיל את הקסמים. הקסמים עשויים להיות קסמי התקפה, קסמי הגנה או קסמים להשגת זהב. שני קוסמים שהטילו את אותו הקסם אחד על השני מבטלים זה לזה את הקסם, ובמקום זאת מטילים קסם אקראי מהקופה. 

 

השחקן הראשון שאוסף 25 מטבעות זהב חומק עם השלל ומנצח במשחק!

3-6 שחקנים, גילאי 14+, 30 דקות משחק.
haficha01

הפיכה

הפיכה הוא משחק של שקרים, תככים ומזימות. לכל שחקן במשחק יש שתי דמויות שהוא מקבל מהקופה. לכל דמות יש פעולות שהיא מאפשרת לשחקן לבצע במהלך המשחק, אבל מותר לשקר! אם נשקר ונטען שיש לנו את הדוכס, נוכל לאסוף כסף ביעילות גבוהה בהרבה, אבל זה בא עם סיכון: אם אחד מהשחקנים האחרים יחשוד שמדובר בשקר, נאבד אחת מהדמויות שלנו! שחקן שמאבד את שתי הדמויות שלו יוצא מהמשחק. 

 

אבל גם לחשדן, שיטען ששחקן אחר משקר, יש סיכון: אם הוא טעה והיריב דווקא דובר אמת, הוא יהיה זה שיאבד דמות!

 

האם תצליחו לעבוד על החברים שלכם ברגעים הנכונים, ולתפוס אותם כשהם מבלפים?

3-6 שחקנים, גילאי 10+, 15 דקות משחק.

המחתרת

במשחק "המחתרת" השחקנים מקבלים תפקידים בסתר. רובם שייכים למחתרת, והמיעוט הם שתולים של השלטון, שמנסים לחבל במשימות של המחתרת. בכל סיבוב במשחק הקבוצה כולה תצביע על הרכב השחקנים שיצא למשימה. לאחר מכן, לכל אחד מהשחקנים שנבחרו למשימה יש את הבחירה בין לתת למשימה להצליח לבין להכשיל אותה. השתולים, כמובן, רוצים להכשיל משימות – אבל מצד שני זה עלול למשוך אליהם תשומת לב וחשד. 

 

המחתרת צריכה לשים לב לאינטראקציה והבחירות של שאר הקבוצה ולנסות להבין מי איתם ומי שתול. האם המחתרת תעלה על המתחזים ותדיח אותם מהמשימות, או שאולי השתולים יצליחו לקנות את אמונם של חברי המתחרת ויובילו אותם לכשלון?

5 - 10 שחקנים, גילאי 13+, 30 דקות משחק.

שמיכת טלאים

שמיכת טלאים הוא משחק ריצוף מהנה וייחודי לשני שחקנים. במהלך המשחק, שחקנים יאספו טלאים בצורות דמויות טטריס וישבצו אותן על השמיכה שלהם. לכל טלאי יש מחיר בכפתורים (הכסף של המשחק), אבל יש להם גם מחיר בזמן. יש לנו זמן מוגבל לתפירת השמיכה, לכן אם נבזבז אותו לא נספיק לעשות כלום. בכל תור, השחקן שמשחק יהיה זה שנותר לו יותר זמן, לכן כדאי לתכנן את הפעולות נכון כדי להצליח לעשות כמה תורות ברצף. 

 

מי יתפור את היצירה המושלמת ומי ישאר עם שמיכה מחוררת?

2 שחקנים, גילאי 8+, 30 דקות משחק.

קוביות זומבי

בקוביות זומבי השחקנים מגלגלים קוביות ומתגרים במזל. המטרה היא לאסוף מוחות, שמזכים בנקודות, אבל המוחות שאספנו לא יהיו שווים דבר אם נסתכן יותר מדי ונגיע ל3 פגיעות. 


אחרי כל גלגול יש לנו בחירה: האם נעזוב עם מה שהשגנו, נקבל עליו את הנקודות ונעביר את התור לשחקן הבא, או שננסה להשיג יותר ונגלגל שוב, אבל נסתכן בלאבד את כל מה שקיבלנו? זהו משחק קצר, קליל ומלא מתח!

2 שחקנים ומעלה, גילאי 10+, 10-20 דקות משחק.
נגישות